Vlasyuk Zhanna Georgievna
Vlasyuk Zhanna Georgievna
Кардіолог
Написати повідомлення

Написати повідомлення

Ви можете поставити запитання цьому фахівцеві безкоштовно! Ваше питання буде відправлено у вигляді повідомлення і ми повідомимо Вас про відповідь лікаря

Основна інформація про лікаря

Спеціальність і напрями роботи
Стаж роботи
29 років (Вища категорія)
Місцезнаходження
Україна, Львів
Назва медичного ВУЗу
Львівський државний медичний інститут (1992)
Приймає в кліниках
Написати повідомлення
безкоштовно

Отримайте відеоконсультацію лікаря в пару кліків!

Цей лікар проводить відеоконсультації, використовуючи сервіс Botkin.pro, завдяки чому ви можете:
  • Консультуватися вдома або в будь-якій точці світу
  • Швидко розв'язати проблему, що хвилює
  • Не стояти в чергах і не думати про папери
  • Консультуватися дешевше

Відповідь на запитання пациєнта

22 грудня 2017 о 10:09

Добрый вечер! 10месяцев принимала ципралекс 10мг ( в последний месяц снизили дозу до 5мг), месяц как НЕ пью. Но до сих пор еще пью Ярину плюс (полгода уже), до неё была Белара (поликистоз яичников). За этот период +12кг, отеки появились, ноги болят!! Гинеколог направил на анализы. Отклонения в: Креатинін 86 мкмоль/л норма: Жінки: 44.0 - 80.0 Тромбоцити (PLT) 430 10^9 клітин/л норма: Дорослі: 180-360 Нейтрофіли (на 100 лейкоцитів) 43.7 % норма: Дорослі: 47-72 Лімфоцити (на 100 лейкоцитів) 46 % норма: Дорослі: 19-37 В чем может быть причина, насколько серьезно и что делать в такой ситуации? Не могу попасть к врачу из за плотной записи еще месяц(((

Анастасіє, доброго дня! Скільки Вам років? Чи обстежували функцію щитоподібної залози?
УЗД і гормональну панель:
ТТГ, вільн Т4 , антитіла до пероксидази.

Відповідь на запитання пациєнта

16 вересня 2017 о 19:47

Добрый день, скажите если результат анализа TSH повышен, то тироксина нужно пить больше или меньше?

Доброго дня! Якщо підвищений ТТГ , то дозу тироксину слід збільшувати, але лише згідно рекомендації лікуючого лікаря.

Відповідь на запитання пациєнта

16 вересня 2017 о 11:28

Здраствуйте! Меня беспокоют постоянные выделения, и после секса они увеличиваются.

Юлечко, треба звернутись до гінеколога і зробити мазки!!!

Відповідь на запитання пациєнта

16 вересня 2017 о 11:27

добрый день скажите пожалуйста можно ли ставить пиявки после инсульта

Ярослав, доброго дня! Після інсульту має бути обов*язкова втроринна прфілактика медикаментозними препаратами.П*явки , швидше за все не зашкодять , але на Ваш прогноз НЕ вплинуть!!!

Відповідь на запитання пациєнта

16 вересня 2017 о 11:23

Здравствуйте,уважаемый доктор! 5 месяцев назад у меня умерла мама от инфаркта и я стала бояться внезапной смерти от остановки сердца. Все пять месяцев посещала кардиолога,УЗИ сердца и 7 ЭКГ ничего не обнаружило. Потом я немного успокоилась,но внезапно появился новый страх,мне все время кажется что я вот вот сойду с ума. Психотерапевт выписал мне тералиджен,я выпила в обед меньше четверти таблетки и так же на ночь,но мне показалось что от них стало ещё хуже,ночью плохие сны снились,а днём была сильная вялость. Может быть они мне не подходят?

Доброго дня, Маріє! Те , що у Вас є страх після втрати мами- так буває...Скільки Вам років? Можете мені прислати на мейл результати своїх обстежень?
zvlasyuk@ukr.net

Відповідь на запитання пациєнта

16 вересня 2017 о 11:20

У меня проблемы с сердцем. Можно мне пить черный чай и кофе?

Добридень! Які проблеми у Вас із серцем?